Pages

Tuesday, September 7, 2010

Demam Syawal yg bakal menjelang tiba....

Ah...gembira sekali rasanya dihati...Syawal bakal tiba..apatah lagi di sambut bersama keluarga tersayang..memang tak sabar rasanya. Mood raya memang telah menguasai diri...aku teruja sekali. Itu perasaan aku, anak2 mesti la terlebih excited....

Beberapa hari lepas aku merayau ke Jalan TAR, 'meninjau' apa yang patut..tp aku rasa byk yg kekurangan di sana...bukannya barang tiada, barang2 memang banyak, tapi seolah-olah tiada yang menarik hati...ehm..aku rembat je la apa2 yg patut..mcm x syok je shopping kali nie...tambah2 lagi hujan turun mencurah-curah...lagi le mematahkan semangat aku utk ber'shopping'...ingat nak repeat tapi rasanye mcm x sempat...

Di ofis, macam biasa, di akhir2 Ramadhan ni....masing2 sibuk dengan kuih raya dan kerepek2 yg da di'order' sblm puasa lagi...kepuasan dan ketidaksabaran nak beraya dah jelas terpancar di muka masing2.

Kali nie...timbul pulak teka-teki agak2nya bilakah raya...Khamis atau Jumaat... aku rasa Jumaat kot..

di kesempatan ini aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir batin....Drive safely...

No comments: